Köszönet

 2012.06.04. 11:09

 

Kedves Barátaim, Ismerőseim, Segítőim!
 
Szeretném megköszönni mindenkinek azt az önzetlen segítségét, amit irányomban tanúsított, a Mozdulj! Közhasznú Egyesület által szervezett  tavaszi adomány gyűjtő akción és az április 27-én megrendezésre került Jótékonysági Esten.  
Segítségetekkel sikerült annyi pénzt összegyűjteni, hogy májusban három paralimpiai kvalifikációs versenyre is eljuthattam. (Zágráb, Torino, Brno).
Nélkületek ez nem valósulhatott volna meg! Nektek is köszönhetően a versenyeken nagyon szép eredményeket értem el: Zágrábban új egyéni csúccsal aranyérmes lettem, (összevont kategóriában: 4. helyezett). Torinóban szintén aranyérmet szereztem, Brnoban az aranyérem mellett, kategóriámban 2. helyezett lettem.
Ennek köszönhetően  a világranglistán az előkelő 3. helyre kerültem, az Európa ranglistán pedig az 1. helyre.
Sajnos a paralimpiai kvalifikációhoz szükséges „A”  szintet nem sikerült megdobnom, de nem adom fel a reményt, a Magyar Paralimpiai Bizottság a nemzetközi szervezettől szabadkártyát kért számomra, melyről  döntés  a napokban fog megszületni.
 
2012. június 20-28-ig Hollandiába készülök, az Európa bajnokságra, ahol azért fogok küzdeni, hogy hazámat és támogatóimat méltón képviseljem.
 
                                                                      Kanyó Zsolt


 

 

 

süti beállítások módosítása